Follow Us

19 Eylül 2014 Cuma

terbiyeli kemiksuyu corba

Gönderen Ayşegül zaman: 14:56





Lezzetlimi lezzetli, besleyici yapımı pratik çorbamız oğlumun en sevdiklerinden. Keyifsiz iştahsız olsa bile pek reddetmiyor bu çorbayı tavsiye ederim. Bir yemek kaşığı kıymayı azıcık yağda iyice ezerek kavuruyoruz. Bir tatlı kaşığı salça yada bir domates rendesi de nefis oluyor tercih edilebilir. Üzerine dondurduğum kağıt bardaktaki kemik suyunu ve biraz soğuk su ekliyorum. Suyu ilk etapta fazla koymuyorum gerekirse eklenebilir  kaynamaya başlayınca  1 yemek kaşığı şehriyeyi ekleyip bir 10 dk. pişmesini bekliyorum. Diğer tarafta bir kasede bir yumurta sarısı bir yemek kaşığı tam buğday unu ve yarım limon suyunu çırpıyorum ve kaynayan çorbamdan iki kaşık ekliyorum ki terbiyeme çorbam kesilmesin ve yavaşça karıştırarak çorbama ekliyorum. Nane yada ince doğranmış maydanoz ve limon eşliğinde bir dilim tahıllı ekmekle şifalı çorbamız hüpletilmeye hazırdır. Afiyet şifa olsun  kuzulara

0 yorum:

 

Bebeğim Büyüyor Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

Follow Us